.

תהליך ליווי ייחודי המשלב טיפול
בתזונה • רגש • התנהגות

פותח ע"י ורד יפה חאיק - דיאטנית המתמחה בטיפול בהשמנת ילדים | מיועדת להורים לילדים בגילאי 3-12

מזדהים עם המצבים הבאים?

הילדים אוכלים בסתר,
מעדיפים לאכול מבלי שתדעו?

 אתם מנסים לעזור, אבל מרגישים שכל מה שאתם עושים,
רק הופך את המצב לגרוע יותר?

 הילדים שלכם מדברים על אוכל
מהרגע שהם פוקחים את העיניים בבוקר ועד שהולכים לישון?

 הילדים אוכלים כמויות גדולות,
ונראה שהם "בור בלי תחתית"?

פוחדים שהילדים יגדלו להיות
שמנים ודחויים חברתית?

 אתם לא יודעים איך לעצור
את כמויות הסוכר והחטיפים שהם אוכלים ביום?

 ואולי הפחד הכי גדול: אתם רוצים לעזור להם, אבל פוחדים
לשרוט אותם והכי מפחיד- לייצר הפרעות אכילה?

אם כל מה שעשיתם עד היום לא עובד, ואתם רוצים לעזור לילדים שלכם לאכול נכון יותר, אבל בעיקר לעזור להם לייצר מערכת יחסים בריאה עם האוכל, עם האכילה, עם גופם ואתכם -
התכנית הזו היא עבורכם

26 שנים של נסיון לימדו אותי שאפשר גם אחרת!
אני רואה יום יום מה קורה כשפוסעים בדרך הזו, לעומת משפחות שנשארות בדרך הדיאטה

"...מעבר לכך, את מדהימה! הנכונות לעבודה, כמות הידע, תחושת הביטחון שנתת בנו, התקווה להמשך והכי חשוב בעיניי הם הפרופורציות.

החיים משתנים, מתפתחים, וכל שינוי שכזה משפיע עלינו. לשים את המקום של האוכל במקום שהוא צריך להיות ולא לצבוע את החיים שלנו המקום של השמנה וחוסר ביטחון של איך אני מגדלת את ילדיי עזר לי מאוד.

הבריאות הנפשית של ילדיינו היא מרכיב חשוב בדבר ובעיקר להמשך התפיסה של הילד את עצמו עכשיו אבל בעיקר להמשך חייו. תודה רבה".

ש', אמא לבת 10, מושב בשרון

"אני שמחה שנכנסנו לתהליך הזה - הגעתי במצב שהייתי בחרדות מאוד גדולות בגלל ההשמנה של הבת שלנו, שליוו והטרידו אותי בלי סוף ובזכות התהליך למדתי לשחרר ולקבל אותה כמו שהיא ולהרגיש פחות אשמה - כמובן יחד עם שינוי הרגלי אכילה בבית."

מ', אמא לבת 9, גבעתיים

"הגעתי מבולבלת, לחוצה, בתחושת מחנק.
הילד אכל כמויות גדולות, כל ארוחה היתה כרוכה בתחושת לחץ- כמה הוא אוכל?! להפסיק אותו? איך לעצור אותו? לא הסכים לעשות פעילות גופנית איתנו, כל הצעה לצאת מהבית גררה ויכוחים.
האווירה בבית הייתה נוראית והוא רק עלה במשקל בהתמדה...

כתוצאה מהעבודה עם ורד, למדתי להרפות, לארגן את הארוחות בבית אחרת, להתבונן על האכילה שלו ושל כולנו בעין אובייקטיבית. האכילה של כולנו בבית השתפרה.

כיום האווירה בבית שונה לחלוטין- כולנו רגועים משמעותית.
האכילה רגועה יותר, הכמויות קטנו, המגוון גדל, הוא אפילו התחיל חוג ספורט, התחזק והכושר שלו השתפר. הוא פחות מחפש לנשנש ואני למדתי לשוחח איתו נכון, בלי ביקורת, על נושא האוכל והאכילה שלו."

אורית, אמא לבן 11.5, ראשל"צ

מה כוללת התכנית?

  1. תהליך דיגיטלי מקיף, אשר ייתן לכם כלים לעזור לילדים שלכם לייצר שינוי בריא בטווח הקצר והארוך. זהו התהליך היחיד מסוגו בארץ
  2. השתתפות במועדון ההורים-מפגש קבוצתי חודשי בזום+ליווי בוואטסאפ
  3. מפגש פרטני עם דיאטנית (משך המפגש שעה וחצי)

על התהליך הדיגיטלי 

22 הדרכות מוקלטות אשר מאוחסנות באתר חברים סגור, יקחו אתכם למסע משפחתי-אישי אשר בסופו תדעו מהן הסיבות להשמנה של הילדים שלכם, מה צריך להשתנות ואיך לבצע את השינוי באופן יעיל, שישמר מערכת יחסים בריאה של הילדים עם גופם, עם האוכל ואתכם - ההורים. 

משך רוב ההדרכות כ-30 דקות, והן נשארות פתוחות עבורכם ללא הגבלת זמן. כך שתוכלו לחזור ולרענן את הידע בנושא הרלוונטי בכל עת.

כל אחד מההורים מקבל שם וססמה, לצפיה בקצב אישי ומותאם.

נושאי ההדרכות:

מדוע הילד שלך משמין, האם הוא בכלל צריך לרזות?

איך ההשמנה של הילדים משפיעה על כל המשפחה?

כיצד לשחרר שליטה בלי להזניח?

מהן המטרות שלכם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך?

על תזונת ילדים - מה הילדים שלכם צריכים לאכול?

מהו מקומה של הפעילות הגופנית בתהליך וכיצד ניתן לעודד לפעילות מותאמת ויעילה?

איך לעשות קניות חכמות?

איך, האם ומתי נכון לדבר עם ילדים על תזונה ודיאטה?

כיצד להתמודד עם עלבונות ולבנות דימוי גוף תקין?

"כל הכבוד שהתאפקת!" על חיזוק ועידוד באופן נכון ובריא

מה ניתן לעשות אחרת, תכל'ס, בכדי להשפיע על האכילה של הילד מבלי להפוך לשוטרים?
כולל צ'ק ליסט מסודר לקניות נבונות, מתכונים ורעיונות לתפריטים

מה ניתן לעשות אחרת, תכל'ס, בכדי להשפיע על האכילה של הילד מבלי להפוך לשוטרים?
כולל צ'ק ליסט מסודר לקניות נבונות, מתכונים ורעיונות לתפריטים

מה עושים עם שפע הממתקים מסביב וכיצד ניתן לנהל אותו באופן שיתאים לילד שלך?

איך לרתום את הילד לתהליך, מבלי לדבר איתו על הנושא באופן ישיר?

כיצד לבנות לילד דימוי גוף גבוה ומה לעשות כשהוא מספר שקראו לו שמן?

כיצד לייצר אצל הילד מוטיבציה פנימית לשינוי?

מועדון ההורים- ללקוחות המרכז בלבד! 

כדי להמשיך לשמור על קשר ולעזור לכם לשמר את ההישגים שיגיעו בעקבות התהליך, נמשיך להפגש בכל יום ראשון הראשון בכל חודש -למפגש קבוצתי בזום.

את המפגש מנחה ורד יפה חאיק, מנהלת מרכז "מסתכלים לילדים בעיניים במקום על הבטן".

משך המפגש שעה וחצי, והוא כולל תוכן ייחודי עבורכם וגם מענה לשאלותיכם.

השעה הראשונה של המפגש תוקלט ותעלה לאתר חברים ייעודי, אשר רק לכם תהיה גישה אליו.

בנוסף תצורפו לקבוצת וואטסאפ שם יינתן גם מענה על שאלות פעם בשבוע וגם יעלה עוד תוכן חדש ואקטואלי.

זוהי הזדמנות לקבל ליווי ישירות מורד, ללא תוספת תשלום!!!

התהליך מאוד עזר לי להבין שאני בסדר.
שצריך להתעלם מרעשי הרקע של הסביבה ולא להתייחס.
והכי עזר לי ליישר קו עם בעלי שיבין שאנחנו פועלים בסדר גמור ורק צריכים קצת תיקונים ולזרום ולא לעשות מזה אישיו כדי לא לגרום לילדה נזק בעתיד.

עדי, אמא לבת 5, ת"א

למדתי הרבה על הבית שלי, למדתי שבסה"כ יש בסיס טוב שצריך לשמור ולחזק.
למדתי לא לקחת קשה "נפילות" ויציאות משגרה כי תמיד אפשר לחזור לגבולות.
היה לי חשוב לחדד איפה יש שליטה ואיפה אין צריכה לחזק את היחס לסביבה,
איך לעזור לילדים להתמודד עם אמירות והקנטות על המראה שלהם...

הדס, אמא לבן 8, חיפה

חשוב שתסבירי להורים,
שזה לא כמו דיאטנית רגילה שהולכים אליה והיא אומרת לחלק את הצלחת לשליש ירקות שליש חלבונים ושליש פחמימות ... 🤣

יש פה הרבה ערך מוסף מעבר לזה !!!

תהליך אמיתי שצריך לעבור והסברים מהשורש ועבודה עצמית גדולה מאוד...

ואז יבוא המהפך וב"ה גם ההצלחה בירידה ובשמירה על משקל היעד!

ורד יקרה,
זה המקום לאמר לך תודה על שהראית לי זויות ראיה שונות על כל נושא האוכל מכל כיוון אפשרי...

קרין, אמא לבן 4, ראשל"צ

הי ורד,
...חושבת שמה שהכי חשוב זה, שאני עדיין לא קונה כמעט ממתקים (בטח לא הבייתה!!!) אבל בחוץ משחררת. לא נותנת לה להרגיש שאני סופרת כל גרגיר סוכר שהיא מכניסה לפה. אפילו בדברים אחרים, שלא קשורים לאוכל שיחררתי לה קצת את החבל!!!
...כשדיברנו על היחס לאוכל, לשליטה, ולשחרור... זה מאד מאד עזר לי.
נתן לי להבין למה, למרות כל השינויים והמאמץ שלי, תמיד יש לה את הדחף הזה לחפש אוכל.
התהליך קידם אותנו בכמה צעדים, ואפילו אני ירדתי במשקל!!!
אני מודה לך מאד ואני שמחה מאד שהשתתפתי!!

נורית, אמא לבת 7, פלורידה

מה ההשקעה שלך בתהליך?

316.5 ש"ח *6 תשלומים

1899 ש"ח

197 ש"ח *6  תשלומים

1182 ש"ח 

מחיר מיוחד ל"שאגת הארי"

עד ה 29.03.26

ברגע התשלום, יישלח אליכם שאלון פרטים אישיים.
לאחר שתמלאו אותו אעבור עליו, ואחבר אתכם לדיאטנית שעובדת בצוות מרכז "מסתכלים לילדים בעיניים במקום על הבטן". היא תיצור אתכם קשר ותוכלו לקבוע פגישה.

בנוסף תקבלו גם לוח תכנון ארוחות צבעוני להדפסה

תשובות לכמה שאלות ששאלתם אותי:

איך משתתפים בתהליך?

ברגע ההרשמה, ממש לאחר התשלום, יישלח אליכם מייל עם שם וסיסמה לאתר החברים הסגור בהן נמצאות ההדרכות. הסבר מפורט יגיע בהדרכת המבוא וגם במייל מסודר.

ההדרכות מאוחסנות בתוך אתר חברים ייחודי, והן תפתחנה כולן עבורכם ברגע ההרשמה, מה שיאפשר לכם צפיה בקצב שלכם.

ממליצה לשני ההורים לקבל מייל וססמה אישיים, כך כל אחד מהם יוכל להקשיב לתכנים בזמן המתאים עבורו.

ההדרכות נשארות פתוחות לתמיד לצפיה חוזרת בזמנך החופשי.
לא(!) חייבים להיות צמודים למחשב בכדי להקשיב:
אפשר בהחלט לשמוע דרך הסלולרי בזמן נהיגה, הליכה או כל פעולה אחרת בבית (אני נהנית מאד להקשיב לחומר בזמן הליכה, בישול, נקיון או קיפול כביסה). ההדרכות מחולקות כך שגם לא חייבים להאזין להן בבת אחת.

מה היתרון של התהליך על פני תהליך פרטני רגיל?

התהליך הזה, שרץ כבר יותר מעשור (!)הוא הראשון והיחיד בארץ אשר נותן מענה למישור התזונתי, הרגשי, ההתנהגותי והרפואי, בכל הקשור לטיפול בהשמנת ילדים. הידע שבו מקיף וייחודי.

הוא נבנה על סמך אלפי שעות עבודה עם הורים בקליניקה, ויוביל אתכם צעד צעד לכיוון השינוי הנכון עבורכם.

כמעט תמיד, כשפונים לטיפול פרטני, עושים זאת כי "האדמה בוערת" והצורך בשינוי גדול ודחוף. במצבים האלה גם לרוה מטפלים נקודתית, וכשהצורך דועך, גם הפניות יורדת וכך השינוי לא יחזיק זמן ממושך. 

הטיפול בהשמנת ילדים הוא "ריצה למרחקים ארוכים". פירוש הדבר שחשוב שתקבלו כלים להתנהלות בכל המישורים, בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, ואותם תקבלו בתהליך הדיגיטלי, ובצורה מסודרת ומובנית.

זו גם הסיבה לכך שההדרכות תשארנה פתוחות עבורכם ללא הגבלת זמן.

מעבר לכל הנ"ל, הקושי הגדול לתאם פגישה- נעלם. כל אחד צופה בתכנים בזמנו הפנוי ועובר תהליך בקצב האישי שלו.

בנוסף, תוכלו לשתף בקלות גורמים נוספים המטפלים בילדים (סבא/סבתא, מטפלת, גננת...). אבל אל חשש, במידה ויתפספס מפגש, אני מעבירה דגשים ממנו (סיכום מפגש) בוואטסאפ.

ואם מתעוררות בי שאלות תוך כדי הצפיה? או משהו לא ברור?

תמיד אפשר לקבל מענה במפגש החודשי שלנו בזום, או בקבוצת הפייסבוק שלי, שם יש עוד הורים רבים שעברו את התהליך, וגם אני עונה שם על שאלות.

מעבר לזה, זו הסיבה לכך שהוספתי עבורכם מפגש פרטני.

את המפגשים מעבירות דיאטניות מצוות "מסתכלים לילדים בעיניים", אלה כולן דיאטניות מנוסות, אשר בנוסף להכל עברו אצלי תהליך הכשרה מקיף בטיפול בהשמנת ילדים. הן גם מכירות את ההדרכות הללו ותדענה לכוון אתכם לתכנים רלוונטיים יותר כמו גם לתת מענה על שאלות שהתעוררו לכם.

בכלל, פגישה כזו היא פגישה של שעה וחצי, במהלכה הן תכרנה אתכם ואת הילדים שלכם ולהתחיל לבנות תמונה מקיפה יותר של הצרכים שלכם ולכוון אתכם גם לטיפולים משלימים (רפואיים/ רגשיים/ התנהגותיים).

אולי אנחנו עוד לא ממש מכירים, אבל באמת מה שהכי חשוב לי, זה שתקבלו מענה ותדעו איך להוביל את המשפחה שלכם למקום טוב יותר, במישור הזה. לכן גם אני זמינה עבורכם לשאלות בקבוצה.

אני לא בטוחה שאצליח לצפות בכל התכנים, מה עושים?

 אם יש חיסרון אחחד לתהליך הזה, הוא זה שאתם צריכים להתפנות אליו. בכדי לייצר שינוי נכון, חשוב שתקבלו את הכלים הנכונים שיתאימו לכם באופן אישי.

ההדרכות מאוחסנות בתוך אתר חברים סגור והן מחולקות באופן ממוקד ונוח לצפיה.

ליד כל הדרכה שתצפו, יופיע סימון, שיעזור לכם לזכור איפה עצרתם.

מעבר לכך, לא תמיד חייבים לצפות בכל ההדרכות כולן, אלא לבחור את אלה שהנושא שלהן יותר רלוונטי עבורכם, או לחלוק את הצפיה עם ההורה השני, ולהתכנס להעברת רשמים ונקודות מרכזיות.

בנוסף, מזכירה שוב, שהן נשארות פתוחות עבורכם ללא הגבלת זמן, מה שיאפשר לכם לחזור בהמשך להדרכות, שאולי כיום פחות רלוונטיות.

פגישת היעוץ עם הדיאטנית תוכל גם לעזור לכם לדייק את ההליך הדיגיטלי (כל הדיאטנים והדיאטניות במרכז "מסתכלים לילדים בעיניים" מכירים היטב את התכנים וידעו לכוון אתכם).

בנוסף, המפגשים החודשיים הם העמקה והרחבה של התכנים שבהדרכות, גם הן תעזורנה לכם להיות בעניינים, גם אם פספסתם הדרכה או שתיים...

אני חוששת שהילד ייפגע, מתי הגיל הנכון לשלב אותו בתהליך??

מאחר שהתכנית מיועדת להורים, אין כל סיכון. להיפך.
אם ההשמנה של הילד ואופן אכילתו מלחיצים אותך, אם נפלטות לך הערות או אפילו מבטים ביקורתיים, דווקא אז יש יותר סיכוי שהילד ייפגע.
ברגע שמרגישים שיש בעיה, מאד חשוב לעצור ולבדוק.

אם נכון או לא לשתף את הילד בתהליך ומתי, זו שאלה שאנו דנים בה בהרחבה בתכנית. הדבר תלוי בגורמים רבים, ביניהם גילו של הילד, בשלותו הרגשית, מערכת היחסים ביניכם סביב נושא האכילה והמשקל ומה בכלל הבעיה.

זה לא חשוב שתפגשי אותנו? ההדרכות בטח כלליות כאלה ולי חשוב שהתהליך יתאים לנו בדיוק?

התכנית הזו נבנתה לאחר כ- 25 שנות עבודה בקליניקה, ופגישות עם הורים לילדים עם עודף משקל.
היא כוללת מגוון גדול ומקיף של תוכן, אשר בנוי בצורה מאד מסודרת, אשר תיקח כל הורה למסע אישי. כל הדרכה כוללת תרגילים. התרגילים האלה הם אמנם מוקלטים וכלליים, אך הם יגרמו לך להתבונן ולדייק את התהליך לעצמך ולמשפחתך, כך שניתן לעבור תהליך מקיף ואיכותי גם באמצעות ההדרכות המוקלטות בלבד.

בנוסף- אני פוגשת אתכם פעם בחודש במפגש הקבוצתי שלנו! כל מפגש כזה כולל גם מענה על שאלות שלכם שנשלחות אלי מראש (ומוקלטות) או בלייב (ולא מוקלטות).  כך שתוכלו להרגיש בנוח לשתף ולשאול, ואני אענה לכם.

וגם המפגש הפרטני עם הדיאטנית יסייע לכם, כמובן, בהתאמת התכנים באופן מדויק עבורכם ועבור ילדיכם.

משפחות משתפות הצלחות

"התכנית הזו עבורי היא אלומת פנס,
שמכוונת אותי למקומות שהכי מדוייקים למשפחה שלי, בתוך ים ערפל של נתונים, שיטות תזונתיות ועודף מידע.
אין מישהו שמכיר טוב יותר את הילד שלי ממני (חוץ ממנו עצמו).

ורד , מתוך ההבנה שנדרש פתרון לחיים ולא מצג שווא זמני, בנתה תכנית שגדולתה בכך שהיא מתאימה את עצמה לכל משפחה כמו כפפה ליד.
ברגע שהתמסרנו לתהליך, דברים התחילו להשתנות.
מעבר לתחושת ההקלה המיידית, זכיתי בראייה מחודשת על המשפחה שלי ובתובנות על יחסי האכילה- האכלה שלנו.
כבוגרת התכנית של ורד, אני מלאת תודה על הרגע בו נרשמתי לתכנית.
עכשיו, ממרחק הזמן,
אני רואה את חברותיי שלא הצטרפו אליי למסע,
ממשיכות להתמודד עם הקושי היומיומי
בעלייה במשקל של הילדים ובתחושת חוסר האונים - ומודה לורד ולתכנית (ולקבוצות הייעוץ שעדיין ממשיכות ללוות אותי גם היום!!)
על שעזרה לי לעצור את הסחרור."

ג', אמא לבן 11

"כשהצטרפתי לתוכנית הייתי במועקה גדולה.
כל חיי, כל מחשבותיי היו מסביב להשמנה של בתי.
האווירה בתוך הבית הייתה מאוד קשה,
היו איסורים גורפים, ויחד עם זה רצון עז של הילדה לאכול כל מה שמזדמן לה. הרגשתי שהסביבה שופטת אותי על כל דבר....
ולא משנה מה אני עושה. שום דבר לא משפר את המצב. והרצון של הילדה לאוכל רק הלך וגדל.
התכנית החזירה את השפיות לחיינו.
חזרתי לראות את הילדה שמאחורי הבטן.
ולתכנן טיולים או בילוים לא רק לפי זה שלא יהיה שם אוכל. לתת לילדים ליהנות ממשחק רגוע, במקום כל הזמן "להכריח" לפעילות גופנית.
ובעיקר לתת לילדה אמא שלא מבקרת אותה,
שלא שופטת אותה, שמסוגלת להכיל אותה ולקבל אותה.
לאורך השנים היו דילמות, שאלות, דאגות ושמחות....
ולכולם קיבלתי מענה מורד ומשאר המשתתפות בתוכנית.
אני זוכרת את ההתלבטות לפני שנרשמתי לתוכנית... מה היא יכולה בכלל לחדש לי?
אני מנהלת בית בריא... הרי כל אחד יודע מה בריא, מה לא, מה משמין, מה לא...
מצד שני... כבר לא היה לי מאיפה לחסוך בקלוריות, ובכל זאת... אז בתוכנית למדתי שתכלס.... ההשמנה היא הרבה הרבה הרבה יותר מסובכת מזה.... רק במחשבה עמוקה, בהסתכלות לתוך הנשמה שלי, של הילדה, של המשפחה... שם הצלחתי למצוא תשובות ופתרונות."

נ', אמא לבת 6, רחובות

 "אף הורה לא רוצה להעביר בתורשה חוויות שליליות, נידוי חברתי, חוסר בטחון עצמי ומתח מיותר. לצערנו יחד עם הנטייה להשמנה אנחנו מעבירים לילדנו גם חלק מהדברים הללו.
כשההיסטוריה חוזרת על עצמה ובלבול משתלט, צריך "לסדר את הראש" ולדעת אם אנחנו בדרך הנכונה. זו הסיבה שנרשמתי לקורס האינטרנטי של ורד - אשת מקצוע מעולה ואמפטית.
התלבטתי המון איך תהליך מוקלט יכול לתת לנו את המענה שאנחנו מחפשים, אבל מהר מאד הרגשנו (גם אני וגם בעלי) שורד ממש חיה בתוך הבית שלנו, ויודעת לתת מענה מדויק, ממש כאילו פגשה אותנו...

תהילה, אמא לבת 8
חיפה

 "השינוי הכי גדול היה, שהפסקתי להיות שוטר. האווירה בבית נרגעה כבמטה קסמים. ואז שמתי לב שהוא הפסיק להסתיר ממני אוכל, ולהתבונן בי בחצי עין בכל פעם שלקח משהו, כאילו הוא מחכה לאישור או לנזיפה..."

רויטל, אמא לבן 7, ערד

מה ההשקעה שלך בתהליך?

197 ש"ח *6  תשלומים

1182 ש"ח 

אחריות שלי

התהליך הזה קיים כבר יותר מעשור, והוא משתנה ומתדייק לו מפעם לפעם.
אחרי שמאות משפחות כבר עברו אותו, אני בטוחה שהוא יכול לעשות לכם שינוי מהותי במערכת היחסים שלכם עם הילדים סביב אוכל ואכילה, וגם למנוע פגיעה (או לטפל בה אם היא כבר קיימת) במערכות היחסים של הילדים עם האוכל ועם גופם.

מזמינה אתכם להרשם, ובמידה שתראו שמאיזושהי סיבה התהליך הזה לא מתאים לכם,
תוכלו לבטל אותו ולקבל את כספכם בחזרה, ללא תנאים מיוחדים - תוך שבועיים מההרשמה

(*למעט תשלום בסף 550 ש"ח עבור תהליך פרטני אם התבצע ועמלת אשראי)

נתראה בהדרכות ובמפגשים הקבוצתיים!

דברו איתי
052-3960128

  www.vered-dietkids.co.il 
veredyaffe@hotmail.com

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.